Problém není na vaší straně a ani na té naší. Přečtěte si širší kontext.

Jak znovu zadat kartu?

To, že je třeba zadat svoji kartu do Twisto účtu znovu, se dozvíte ikonkou malého vykřičníku a bannerem s informací. Když kliknete na “Zaplatit”, nabídne se vám možnost zaplatit jinou kartou. V tomto případě stačí znovu zadat vaši kartu, která už v Twisto účtu byla. A ano, pak tam svoji kartu budete mít uvedenou dvakrát – jednou bez ikony vykřičníku (tu můžete používat jako obvykle), podruhé s ikonou vykřičníku (její použití nebude od července 2021 možné).

Jak vymazat kartu s ikonou vykřičníku?

Předchozí zadání karty v účtu, u kterého vám teď visí ikona s vykřičníkem, lze velmi lehce odstranit. Klikněte na sekci Více a kolonku Nastavení účtu. Tam si můžete předchozí zadání karty vymazat jedním swipem.

Proč jsem musel/a svoji kartu znovu uložit?

Twisto mění dodavatele své platební brány a bohužel tato změna, které by si v ideálním světě zákazníci a zákaznice ani nevšimli, se v tomto případě neobešla bez komplikací. Náš původní dodavatel, ČSOB, má technologii, která nedovoluje údaje potřebné k platbě jednoduše migrovat k jinému dodavateli (je jím PayU). Věřte, že to hodně překvapilo i nás. Nicméně, jinak než takto ručně nejde kartu do účtu znovu zadat, a proto vás žádáme o toto řešení.

Děkujeme za vaši trpělivost!