Víte, s kým mluvíte, když voláte do Twista? Jako první se seznámíme s Petrem. Přečtěte si, co ho na práci ve Twistu nejvíce baví, co nejzábavnějšího zatím ve Twistu zažil nebo třeba kolika lidem denně poradí.

Petrovi je 34 let. Narodil se v Olomouci a poté studoval v Opavě. Do Prahy se přestěhoval v roce 2011. Startupové prostředí poprvé zažil ve Slevomat.cz, kde pracoval 3,5 roku na zákaznické podpoře. Ve volném čase rád cestuje, jezdí na kole nebo se věnuje focení. A nejraději se koukne na sérii Vetřelce.

Twisťák Petr

Co tě na práci ve Twistu nejvíc baví?
Nejzábavnější je se zákazníky řešit, jak by Twisto mělo vypadat, co by mělo umět a jak bychom mohli být ještě lepší, přestože jsme už teď dokonalí :-). Je radost hovořit s našimi VIP klienty, kteří Twisto milují a sami navrhují, jak by se jim líbilo ještě víc. A jak si bez nás nedokáží představit platby a nakupování.

Jak dlouho pracuješ ve Twistu a jaké to bylo, když jsi do Twista přišel?
V Twistu jsem od dubna 2015 a jaké to bylo? Na zákaznické podpoře jsme byli s Ivčou pouze ve dvou a s bublinou (pes). Nejlepší byl nástup, po dvou hodinách školení jsem následující den sedl k počítači, telefonu a vyřizoval maily a hovory v malinkaté kanceláři s výhledem na Žižku na Vítkově. A nejlepší na tom bylo, že všichni s tím byli v pohodě a ptali se mě, jak se mám.

Co nejzábavnějšího si zatím ve Twistu zažil?
První týden v práci. Potřeboval jsem poprvé vyřešit technický problém a nevěděl jak, tak jsem zašel ke klukům z IT, otevřel dveře a na zemi uviděl svázaného vysmátého Martina Jahna, jak se snaží dostat z upevnění k židličce. A kolem stáli ostatní kluci, jedli a povzbuzovali ho, aby se z toho co nejdřív dostal.

Petr v horách

Kolika lidem denně poradíš a s čím nejčastěji potřebují poradit?
Spoustě, nedokáži to přesně spočítat, ale jsou to desítky denně. Nejčastěji potřebují poradit s platbou nebo potřebují informaci jak Twisto vlastně funguje a jak na daném e-shopu Twisto použít. Mým denním chlebem je také pomoc kolegům na supportu, když něco nevědí, potřebují poradit nebo pomoci s těžším zákaznickým problémem.

Co sis naposledy koupil přes Twisto a proč jej používáš?
Naposled jsem si koupil voucher na Slevomat.cz - minigolf a vstup na Žižkovskou věž. Twisto využívám kvůli rychlosti - když něco potřebuji koupit, zvolím Twisto v košíku a mám to hned.

Proč by měli i ostatní vyzkoušet Twisto?
Doporučuji ze své zkušenosti právě kvůli rychlosti a jednoduchosti. A ze zákaznické zkušenosti - kvůli naší službě Twisto Snap. Milují ji tisíce našich zákazníků a bez této služby si už nedokáží představit placení faktur a složenek. A jak řekla jedna z našich nejoblíbenějších a nejvěrnějších zákazníc: “Twisto je služba, která konečně překonala středověk na českém internetu”.

Tak to je náš Petr. Brzy si představíme dalšího člena Twistího týmu. Do té doby se můžete podívat sami, co Twisto účet všechno umí nebo třeba zavolat Petrovi, určitě vám s radostí poradí.