Objednali jste si zboží, zaplatili ho Twistem, ale nesplňuje vaše představy? Provedeme vás jednoduchou cestou, jak ho vrátit. Díky Twistu právě tohle můžete udělat: prohlédnout si, vyzkoušet, osahat a platit teprve až ve chvíli, kdy budete opravdu spokojeni.
Jak vrátit zboží zaplacené s Twisto Pay?
Zboží nakoupené s Twisto Pay vrátíte snadno ve 3 krocích:
- Začněte u e-shopu. Každý to má trochu jinak, ale v zásadě prostě musíte odeslat balíček, mít o tom potvrzení a dát vědět e-shopu. Každý e-shop má obvykle přesný postup popsaný na svých stránkách. Někde musíte odstoupit od smlouvy, jinde vyplnit vratku, oznámit to e-mailem, apod. Pokud vám instrukce na vrácení nepřišly se zbožím, mrkněte na stránky e-shopu (zpravidla někde úplně dole). Ověřte si, na jakou adresu máte zboží poslat a co všechno je potřeba pro to udělat . A pak zboží samozřejmě odešlete 😉.
- Na fakturu od Twista, kterou už máte v e-mailu, můžete na chvíli klidně zapomenout. Pošlete nám na e-mail dotaz@twisto.cz číslo zásilky vráceného balíčku + potvrzení o vrácení (foto mobilem nebo sken podacího lístku, e-mail od e-shopu, apod.) a my vám prodloužíme splatnost faktury o 7 týdnů, aby měl e-shop dost času na vyřízení vaší vratky.
- Máte hotovo? Tak zbytek nechte na nás. Až nám dá e-shop vědět, že se mu zboží v pořádku vrátilo, pošleme vám e-mail.
Jak vrátit zboží, když máte Twisto účet?
Pokud jste nakoupili přes Twisto účet, zboží už máte zapsané v kolonce “Výdaje”. Vrátit ho můžete nejpozději do 30 dnů od vytvoření objednávky. Vyřídíte to raz dva.
- Najděte si objednávku ve svém účtu, zobrazte její detail a vyberte možnost “Chci vrátit zboží”. Nebojte se na tuhle možnost kliknout i ve chvíli, kdy vracíte jen část zboží.
- Zboží odešlete podle instrukcí daného e-shopu.
- Na náš e-mail dotaz@twisto.cz prosím pošlete potvrzení o vrácení zboží. Potvrzením může být například podací lístek z pošty, etiketa ze Zásilkovny, e-mail od obchodníka, trasovací číslo, apod.
- Zbytek nechte na nás. Necháme vám prodlouženou splatnost vrácené objednávky a vše už dořešíme s e-shopem sami. Až e-shop stornuje nebo upraví fakturu, napíšeme vám e-mail. Změna se projeví i na vašem Twisto účtu.
Komplikace? Vyřešíme!
Ne vždycky jde všechno po másle, bohužel. Tady jsou příklady, kde by se vracení zboží mohlo zadrnout. Ale nebojte, všechno se dá vyřešit.
Na formuláři pro vrácení zboží není v možnostech platební metoda Twisto
E-shop zpravidla vrací peníze stejnou cestou, jakou se k němu dostaly. Pokud si ale nejste jisti, zavolejte na zákaznickou linku e-shopu a domluvte se na přesném postupu. Obvykle stačí, když do kolonky určené pro číslo bankovního účtu vyplníte prostě “Twisto”, ale když se ujistíte, že to píšete správně, nic tím nezkazíte. Naopak.
Už jste zaplatili fakturu za zboží
Tohle je drobnost, která jde vyřešit snadno. Až zboží vrátíte, obchodník upraví nebo stornuje fakturu a my se s ním domluvíme na vrácení platby. Pokud jste uhradili jen zboží, které jste si nechali, obchodník upraví fakturu a platbu využije na úhradu objednávky. Potvrzení o tom vám pošleme na e-mail.
Pokud vrácená objednávka stále není upravena či stornována, zašlete nám pro jistotu na náš e-mail dotaz@twisto.cz potvrzení o vrácení zboží (např. podací lístek z pošty, etiketa ze Zásilkovny, e-mail od obchodníka, trasovací číslo, apod.) a my už vše s obchodníkem dořešíme sami a prodloužíme splatnost objednávky, abychom po vás zbývající částku do vyřízení vrácení nechtěli.
Přišlo vám už vyúčtování za minulý měsíc, ale vy vracíte zboží až v novém měsíci
Žádnou paniku! Na vracení zboží se nic nemění. Rozklikněte si vyúčtování ve svém Twisto účtu, najděte objednávku, kterou vracíte, a pak pokračujte stejně, jako byste vraceli zboží objednané ve stejném měsíci.
Už jste zaplatili vyúčtování
V takovém případě můžete do formuláře pro vrácení napsat číslo svého bankovního účtu a e-shop vám vrátí peníze na něj. Pokud peníze přijdou zpět Twistu, vrátíme vám je na bankovní účet my, protože na vyúčtování vznikne přeplatek.
Nemáte potvrzení o vrácení zboží
Nedostali jste potvrzení o vrácení nebo ho nemůžete najít? I to se může stát. Obraťte se na přepravní společnost nebo na e-shop a požádejte je, ať vám pošlou potvrzení do e-mailu. Pokud se už blíží splatnost vaší objednávky, napište nám na e-mail dotaz@twisto.cz a my vám prodloužíme splatnost o týden, abyste měli dost času potvrzení o vrácení získat.
Zaplatili jste Twisto kartou nebo pomocí Snapu
V tomto případě se jedná o klasickou karetní/bankovní transakci. Pokud vám e-shop stihne poslat peníze zpět ještě před datem splatnosti vašeho Twisto vyúčtování, připíšeme vám kredity zpět do Twisto účtu a můžete je použít na splacení dané objednávky. Pokud to e-shop nestihne, objednávku je potřeba zaplatit. Jakmile nám vrácené peníze od e-shopu dorazí, připíšeme vám je na Twisto účet v podobě kreditů. Pokud je chcete raději vrátit na svůj bankovní účet, dejte nám vědět, zařídíme to.