Od 1. 3. 2023 platí v Twistu nový ceník tarifů. Stále zůstávají 3 tarify, ze kterých si můžete vybrat ten, který vám nejvíc vyhovuje. Protože nám na vás, našich zákaznících, záleží, chceme vám vysvětlit každou drobnost, která se změny tarifů týká. Pokud by vám náhodou nějaká odpověď na vaši otázku chyběla, zavolejte nám nebo napište. Jsme tu pro vás.

Proč měníme tarify?

Reagujeme tak na současnou ekonomickou situaci. Díky úpravě ceníku vám stále můžeme nabízet jednoduché a bezpečné placení, možnost rozložit si větší nákupy na třetiny zdarma nebo do víc splátek za fér poplatek.

Jaké jsou nové tarify?

Tarify zůstávají 3, stejně jak to znáte - Online, Standard a Premium. Jen se mění poplatky a některé služby. Konkrétně jde o zvýšení poplatků u tarifu Standard na 99 Kč a tarifu Premium na 199 Kč. Zároveň už v tarifu Online nebude dostupná virtuální karta. V tarifu Premium bude nově možné využívat výhodný směnný kurz až do výše měsíčního limitu. Služby v tarifu Standard zůstávají stejné.

Co všechno zahrnuje Online tarif?

S Online tarifem, který zůstává stále zdarma, můžete nakupovat na několika tisících e-shopů pomocí tlačítka Twisto Pay, ve vybraných obchodech máte nákup na třetiny ZDARMA a můžete také využívat jednorázovou kartu na splátky. Jednorázovku si můžete přidat i do Google/Apple Pay. Zároveň si můžete rozložit své nákupy na splátky za fér poplatek a odložit splatnost svých vyúčtování.  V Online tarifu zůstává také služba Twisto Snap, kterou je možné zaplatit faktury nebo složenky za nájem, elektřinu, telefon či cokoli dalšího. Více se o Twisto Snap dozvíte tady. S Online tarifem máte přístup ke slevám, výhodným nákupům i nákupům s cashbackem.

Co všechno zahrnuje Standard tarif?

Ke všem službám v tarifu Online máte navíc k dispozici bezpečnou virtuální kartu, kterou si můžete přidat do Apple/Google Pay.  A pokud budete chtít, můžete si zdarma přiobjednat dokonce 2 elegantní fyzické Twisto karty.

Co všechno zahrnuje Premium tarif?

Ke všem výhodám Online i Standard tarifu máte navíc ještě cestovní pojištění až pro 6 členů domácnosti. Zároveň můžete využívat zvýhodněný směnný kurz, od března 2023 nově až do výše svého měsíčního Twisto limitu.

Co když s novým tarifem nesouhlasím?

Můžete si snadno vybrat jiný tarif. Aby se vám nezačal účtovat nový tarif, je třeba si do 28. 2. 2023 zvolit ten, který vám vyhovuje víc. V Twisto appce vyberte záložku “Více” a zvolte “Změna tarifu”. Na webu změnu tarifu najdete po přihlášení pod svým jménem (vpravo nahoře). Změnit tarif si však můžete i kdykoli později.

Co se stane, když si žádný tarif nevyberu?

Pokud nechcete přejít na náš Online tarif, který je úplně zdarma, můžete svůj účet zrušit mailem na dotaz@twisto.cz a používat Twisto dál jen pomocí tlačítka Twisto Pay. Bohužel tak u nás ztratíte svoji platební historii a pokud byste se v budoucnu chtěli do Twista opět registrovat, budete muset znovu projít procesem schválení a vyhodnocení registrace. Proto je fajn zvolit Online tarif, který vás nic nestojí, a klidně ho nechat spát, než se zase k Twistu vrátíte.

Kdy se mi naúčtuje nová výše tarifu?

Poplatek za tarif účtujeme zpětně, proto novou výši tarifu najdete na vyúčtování za předchozí měsíc. Poprvé vám tedy nový poplatek přijde 1. 4. 2023 s vyúčtováním za březen.

Můžu mít tarif zdarma?

Ano, s tarifem Online neplatíte za vedení Twisto účtu žádné poplatky.

Jak můžu v Online tarifu platit Twistem, když už nemůžu používat virtuální kartu?

Můžete nadále využívat platební tlačítko Twisto Pay, které je dnes na několika tisících e-shopech v ČR a jejich počet stále rozšiřujeme. Zároveň v Online tarifu zůstává i služba Twisto Snap, kterou je možné zaplatit faktury nebo složenky za nájem, elektřinu nebo telefon. Více se o Twisto Snap dozvíte tady. Zároveň máte k dispozici i jednorázovou virtuální kartu na splátky, díky které můžete čerpat i prostředky ze svého Splátkového limitu. Jednorázovku si můžete přidat do Google/Apple Pay a platit s ní na všech e-shopech i v kamenných obchodech. O jejích výhodách si můžete přečíst zde.

Jak můžu zrušit svůj Twisto účet?

Svůj účet můžete kdykoliv bez udání důvodu zrušit na dotaz@twisto.cz. Výpovědní lhůta je 1 měsíc a začíná běžet prvního dne následujícího měsíce po podání výpovědi. Poté je třeba maximálně do 30 dnů vyrovnat všechny svoje závazky. Po celou dobu samozřejmě platí stejná pravidla jako dosud: Na začátku měsíce dostanete vyúčtování svých Twisto plateb, na jejichž úhradu máte čas do 15. dne v měsíci. Kvůli měsíční výpovědní lhůtě vám tedy minimálně jednou přijde vyúčtování už s novým poplatkem za tarif. Proto je lepší přejít na bezplatný Online tarif, ať máte čas si změnu promyslet, než se vám začne účtovat nové poplatky.

Chcete se ještě na něco zeptat?

Napište nám na dotaz@twisto.cz nebo zavolejte na telefon +420 222 70 33 33 (od pondělí do pátku od 9 do 20 hodin).