Může to zní trochu samozřejmě, ale když procházím různými e-shopy, tak velmi často narazím na hodně špatnou kvalitu produktových fotek a jejich nevhodné umístění. Dost často může správná fotka na správném místě způsobit, že zákazník nakoupí u Vás a nerozhodne se přejít na další e-shop. Při nakupování online je velmi důležité, aby si zákazník měl možnost co nejlépe produkt prohlédnout.
Důležitá je kvalita
Pokud máte na e-shopu stovky nebo tisíce položek, pokuste se soustředit v kvalitních fotkách aspoň na ty nejprodávanější nebo na ty, které chcete více prodávat. Hezké fotky jsou ale jen začátek, pro určité segmenty dávají smysl např. interaktivní 3D modely nebo krátké video recenze, které využívá např. Alza.cz nebo Kytary.cz.
Fotky nám také umožňují provést zákazníka webem a dostat ho do určité nálady. Např. Bonami.cz má na úvodní stránce fotku celé kampaně a jasně nastaví očekávání a určitý pocit v zákazníkovi. Po rozkliknutí kampaně již vím, co čekat a mohu si prohlédnout hezké fotky konkrétních produktů.
Zkuste se zamyslet nad tím, jak fotky na vašem webu provázejí návštěvníka. Jsou to pouze statické produktové fotky nebo je za nimi i nějaká emoce a příběh? Pokud prodáváte např. elektroniku, zkuste se podívat na YouTube, jestli už náhodou někdo video recenzi nenatočil a pokud ano, tak jí využijte.
Udělejte zážitek z prohlížení a nakupování u Vás příjemnější.
Pokud chcete dostávat krátké postřehy a data ze světa e-commerce, přihlaste se k odběru novinek níže.